Mașina electrică Sony VISION-S testată pe drumurile publice din Europa

Sony a lansat mai multe videoclipuri care prezintă conceptul lor de mașină electrică Sony VISION-S, pe care l-au dezvăluit prima dată anul trecut la CES.

Videoclipurile oferă noi informații despre proiectarea și ingineria mașinii, cu comentariile partenerilor cu care lucrează compania și dezvăluie că Sony a început să își testeze vehiculul pe drumurile publice din apropierea centrului de inginerie din Graz, Austria.

Sony VISION-S este mai interesant pentru cine îl face decât pentru ce este. La urma urmei, a fost doar un concept până când a fost realizat un prototip anul trecut, dar se pare că Sony are destul de investit în a-l vedea devenind un produs real. Cu toate acestea, compania este mai bine cunoscută pentru produsele sale electronice de larg consum, camerele și tehnologiile care le alimentează, ceea ce este practic această mașină.

Când Sony a dezvăluit VISION-S la CES 2020, a declarat că a creat EV-ul pentru a-și prezenta tehnologia companiilor din industria auto.  Specificațiile anunțate includeau o varietate de senzori pentru conducere autonomă, o „experiență audio captivantă”, un „design orientat spre software”, tracțiune integrală cu motor dublu de 400kW (536 CP), 0-100 km/h în 4,8 secunde și o viteză maximă de 240 km/h. La acea vreme, Sony a spus că mașina avea și capacități de conducere autonomă de nivelul 2, dar că intenționa să o facă mai autonomă în viitor.

Specificații Sony VISION-S (sumare)

  • Număr de scaune: 4 locuri cu difuzor individual
  • Lungime: 4.895 mm
  • Înălțime: 1.450mm
  • Lățime: 1.900 mm
  • Ampatament: 3.000 mm
  • Greutate: 2.350 kg
  • Putere: 200 kW x 2 (față / spate)
  • Accelerare: 4,8 s 0-100 km/h
  • Viteza maximă: 240 km/h
  • Sistem de osie: Suspensie față și spate dublă a osiei / sistem cu arc pneumatic
  • Tracțiune: Tracțiune intergrală
  • Dimensiunea anvelopei: 245 / 40R21 (față) și 275 / 35R21 (spate)

Încă nu avem informații despre disponibilitate, preț sau dimensiunea bateriei. De fapt, chiar dacă există câteva porțiuni din acest videoclip care arată șoferul mașinii și afișajul autonomiei, atât procentul bateriei, cât și unitățile de autonomie rămase sunt reduse la zero, deci nu putem nici măcar să ne strecurăm nicio perspectivă. Și Sony nu a spus niciun cuvânt despre planurile de producție sau de distribuție, ceea ce înseamnă că mai sunt multe de făcut înainte de a pune VISION-S în mâinile clienților.

Citește și despre: Sony își dezvăluie drona Airpeak la CES 2021

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

Lasă un comentariu